på order av stina

så uppdaterar jag väl då ;D



ja sen jag skrev sist har iaf jag och Stollan hunnit vara till Luleå och shoppa lite granna=) Har även hunnit slita i skolan som fan i flera dagar, helt slut är jag just nu, håller på att somna sittandes ;P I helgen blir det mest troligt att åka till Sammakko, med mamma och dom. Ska väl försöka hinna kolla flugornas herre och sen göra en analys eftersom jag måste lämna in den på måndag ! :/ Sen måste jag också börja plugga till teorin, fick nästan panik när jag kollade i almanackan och såg att det var lite mer än två veckor kvar, ångest. Måste alltså sätta fart, fast känns som att jag inte har riktigt tid att sitta och plugga ;P Finns så mkt annat att göra;) Igår var jag hos frissan och klippte lugg, lite blandade känslor men det duger väl :P






nu ska jag pysa innan jag somnar !
peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback