längtar

tills imorgon när jag och stina sticker till Luleå för lite shopping m. m ;)


I fredags var jag först i skolan, sen hade jag körning, sen bakade jag, duschade och sen for jag till Stina och sen for vi och käkade på kina. Romantisk middag för 2 liksom. ;) sen for vi till Malin en sväng, Bella var också där =) Sen till danne och där satt vi nån timme och sen skjutsade Stina hem mig och jag somna=) Igår då så jobbade jag från 10-18.15, ganska jobbigt men jag klarade av dagen;P när jag slutade så var jag as hungrig, eftersom jag inte hade ätit nått på hela dagen, så for vi och hämtade från sibylla, och när vi kommer hem så börjar jag bråka med Sanja och mamma och fick världens damp och packade typ alla grejer från mitt rum och sa att jag skulle flytta och sen kom Anton från Markitta och hämtade mig. Jag har typ aldrig haft sån ångest i hela mitt liv, blir så arg på dom, men samtidigt mig själv också :/ satt iaf och tyckte synd om mig hela vägen och grät till Markitta, tur att man har världens bästa kille som förstår och räddade mig hemifrån ;p Idag var vi i skogen, och jag körde lite golf och tränade att backa :D Det är typ det svåraste man kan göra;P Får väl se hur det går på uppkörningen, hoppas iaf att jag slipper backa !!!! ;P



nu ska jag fortsätta städa upp det jag ställde till med igår, råkade också förresten smälla sönder kylskåpet ;/ ångest.


peace

Kommentarer
Postat av: din polare S

uppdatera så jag har nåt att göra, tack!

2008-09-11 @ 21:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback