för det första

så vill jag bara säga att jag är så stolt över min bästa kompis som har skaffat sig ett körkort;)




har till och med hunnit vara och ragga med henne på självaste dagen hon fick körkortet =)


Idag har jag varit i skolan ett tag, hade lite sovmorgon och det var mkt skönt. Sen har jag jobbat, vilket börjar bli ganska vanligt nu. Sen for jag en sväng till Anton och nu är jag hemma och ska strax sova eller nått =)

Imorgon har jag min 3dje körning på bilskolan =) Jag tycker det är kul att köra =P Sen ska kanske jag och hjärtat på dollar, han har ju inte varit dit ännu =) sen om jag orkar och hinner ska jag börja baka bröd till på lördag, eller så kanske det får bli torsdagens projekt. Känns iaf som att jag skulle vilja vara med Anton lite, vi träffas typ aldrig nå mer;P För på dagarna jobbar han, och jag är i skolan, och nu på senaste har jag jobbat ganska ofta efter skolan, så det har inte blivit så mkt att ses. Plus att på helgerna så är han och jagar eftersom han är alldeles tokig i både jakt och fiske. Men men, vi har ju trots allt varit med varandra i snart fyra år, så några veckor utan att umgås alltför mkt borde vi ju klara;)

Sen på torsdag så blir de väl kanske att baka och/eller umgås med stina =) eller så är jag med henne på fredag, men det får framtiden visa =)





nu så får jag äntligen vila. längtar förresten till på måndag när vi ska till luleå ;)
out

Kommentarer
Postat av: Stina

taack :) snygg bild du hade hittat då :P såg ju verkligen glad ut! haha

2008-09-03 @ 23:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback