alldeles rörd

jag blir typ när de är skit många som hör av sig för att gratta en osv =) jag tycker att det är så himla härligt när nån fyller år för då samlas man typ massa folk och sitter och surrar och bara delar minnen typ, jag tycker det är helmysigt, synd bara att det inte kunde vara så lite oftare. och nej, jag for inte ut fast jag fyllde 18 idag ;P kände mig inte alls taggad plus att det har varit folk här ändå från 12 på dagen till 10 på kvällen utan uppehåll så jag känner mig ganska slut =) verkade ändå inte vara nå höjdare att fara på nex idag, jag och sanna va utanför och snurra och det var väldigt övervägande med äldre folk = typ 40 åringar osv. inte för att det är nå fel på dom men jag är hellre på samma ställe som folk i min ålder =) fast imorgon så blir de kanske lite vildare kväll, man får ju se ;)



måste ärligt säga att de här varit min bästa födelsedag någonsin också =) allt har varit jätte trevligt och underbara presenter m.m. så tack allihopa :) har inte fått min present av farmor och farfar heller ännu, och Linn sa att hon skulle skicka med en present med fammo och faffa, fast du hade inte behövt, men jag vet ju att du är en snäll person and i love u =) kanske drar nån lista senare med allt jag har fått ;P de orkar jag iaf inte nu =) jag är helt slut alltså;P



sist men inte minst så måste jag bara säga att min mamma är helt klart den bästa människan som vandrar på denna jord och utan henne så hade de aldrig varit en lika bra födelsedag med tanke på dom 2 stora smörgåstårtorna hon har stått och slitit med + allt annat som hon har hjälpt till med. love u mamma =)






Kommentarer
Postat av: jeskan

GRATTIS!

2008-09-20 @ 02:22:04
Postat av: sofia

ja jag måste defenitift hålla med dig! det var skit roligt att få vara delaktig på din födelsedag gumman ! :) men snaaaart är det min tur ;p

2008-09-20 @ 12:30:28
Postat av: Jennie

hej gumman, synd att jag inte kunde komma, men ska vi ta n lunch i veckan? Hör av dig när du kan så ska jag försöka se till så jag kan också :) pussis

2008-09-21 @ 18:28:52
URL: http://janzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback