alla måste

kolla leobanan.blogg.se = ett inlägg i världsklass ;D leo timell och sandra kirchsteiger =) haha. Ja, har alltså varit hos Linnea sen klockan 8 ikväll och försökt knåpa ihop en garderob. ja, det tog oss 4 timmar och den är ännu inte helt klar. Fast roligt var det ändå =) kul med lite lördagssällskap :D .. Skulle egentligen vara med Lina och dom, men jag ringde och hon svarade inte och då tänkte jag att hon inte skulle ringa upp pga hennes störda telefon, så jag for till Linnea istället =) och de är inget jag ångrar fast jag nu sitter här med lite ryggont ;)





nu ska jag få lite låtar, sen kanske kolla one tree hill, läsa lite körkort och sova =) får se hur långt de planerna håller;)
over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback