vackert

ja kära vänner. i veckan har jag varit med Stina och Bella nästan varje dag. igår var jag, Stina, Bella och Sanna och fika på kåkstan, mkt mysigt faktiskt. Idag har vi spela alias, det var skit kul. Sanja och Malin var också med och spela men sen bytte vi ut Malin mot Elina, för Mallan skulle till sporthallen =) I helgen var vi ut på fredag och på lördag var det en riktig mysdag ! Vi masserade, kolla tv, raggade en sväng, käkade och sov =) riktigt najs faktiskt. Dessutom så busringde vi, haha :D riktigt moget där alltså;P Måste verkligen berätta om imorse när Anton skulle till jobbet, och han är ju inte den mest romantiska killen, helst inte på morgonen. Iaf så hörde jag att han var på väg att gå, men då vände han och kom och la sig bakom mig sen kramade han mig och så sa han "jag hade kunnat krama sönder dig gumman, jag älskar dig mest av allt och du är bäst" .. Det var nästan så jag blev tårögd, det var så fint =) inte illa att få ett sånt uppvaknande klockan 5 på morgonen ;) i love him !!!!!!!!!!!!!!!!



Idag började vi prata om tatueringar, och Sanna säger ; jag ska göra en med tre stjärnor, en för mig, en för sandra och en för sanja. Och det var helt sjukt, jag har alltid tänkt att jag ska göra stjärnor för dom !! Det måste ju vara ett tecken på att jag verkligen ska göra det;) och det sjukaste är ju att vi inte ens har pratat om att göra såna tatueringar, båda har bara tänkt på det :D




miss u honey, kommer sakna dig i veckan. det blir verkligen
att ta igen lite tid när du kommer hem,
känns som att vi knappt har träffats senaste tiden
och jag saknar dig. ♥





peace

Kommentarer
Postat av: Cecilia *

nååå ;b

det är extra roligt att vakna på morgnarna när man får höra ngt sånt ;D

2008-10-22 @ 09:51:32
URL: http://ceecilija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback