på väg framåt

har äntligen börjat komma ikapp det jag halkade efter med när jag höll på med körkortet ! =) har iaf gjort prov i reglerteknik idag, fan va svårt det var ! har andra provet nästa vecka också. fy fan ;/ fast det är ju bra att jag får göra bort den kursen iaf. Nästa prov kommer i motor 3 snart;P hojja. Har också haft samhällsprov i måndags, vilket gick ganska bra otroligt nog. Nu gäller det bara att skriva svenskauppgiften på datorn och skicka den till svenskaläraren för den ska vara inne senast idag ! Varför måste man ha alla dessa uppgifter och prov hela tiden ?


Idag tänkte jag iaf träna en sväng, sola och sen blir de att färga bort det bruna i mitt hår sen får jag se vad som händer. Ska väl mest troligt vara med Anton och bara ta det lugnt. Imorgon blir det tjejmiddag hos Sofie. myspys !






out






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback