skola hela tiden

ja, allt handlar verkligen om skolan just nu. känns som att jag har fullt upp med allt. t ex så har jag prov i motor 3 imorgon som jag knappt har pluggat till, sen massa praktiska övning i el och sen svenska redovisning och matteprov. och till råga på allt så har vi dom där kakburkar och jag tycker att det mesta med studentkommittén är kaotiskt, helst när alla stressar därifrån så man knappt hinner andas eller bestämma grejer =) men de är väl kanske så de ska vara, inte vet jag =)
på lördag ska vi iaf till luleå, jag längtar. funderar starkt på att ta ut mina sparpengar och köpa julisar för dom, har annars inge pengar att köpa för ;P hatar verkligen julen ibland, det är ju meningen att julen ska vara lugn och fridfull och så, men istället har man bara ångest när den börjar närma sig för att man måste köpa så mkt julklappar. hojja ! funderar också på att beställa tid till tatuering, får se hur de blir med det =)



peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback