lugn helg

ja, som sagt så har detta varit en väldigt lugn helg. I fredags var jag och anton först på bio =) sen for vi förbi jesus som hade fika (fyller år först imorgon men han hade det i fredags som sagt =) i lördags var jag och anton förbi hans syrra för att träffa deras kusin och hennes barn, sen funderade vi på om vi skulle och käka med jesus och dom, men efter många om och men så orkade vi inte, så istället for vi och köpte godis, hämtade datorn och kollade en film tills vi somnade =) helt underbart det också. låter som att jag har spenderat hela helgen med anton fast det har jag faktiskt inte, för han har varit och jagat typ hela dagarna så vi har bara varit med varandra på kvällarna =) inte för att man ska behöva förklara men som sagt, hade jag inte sagt hur de låg till så skulle man väl bli kallad toffel eller nått av dom som inte har så mkt annat att klaga på!=)  haha





och nu mina kära vänner så väntar jag på min pojkvän, deni. jag ska vara med han hela 3 kvällar i sträck.



peace





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback