förövrigt så hatar jag publishme

fast å andra sidan är jag ändå glad eftersom jag har fått sålt mitt löshår;) ännu lite mer pengar på kontot. det börjar ju se bra ut de här. kan väl förhoppningsvis betala hela resan själv snart =)


även fast jag skrattade åt det smset jag fick förra veckan, att man inte ska tanka och så. så måste det ändå har gjort stor påverkan på folk eftersom när jag jobbade i helgen så var de ungefär 20 st som tankade, på fyra timmar !! annars brukar var och varannan tanka. och de var knappt nå folk heller. så där fick jag sitta helt själv och läsa massa tidningar eftersom de knappt var nån människa där heller, och så trist när de inte finns nått att fylla på. har aldrig sett en så tom affär som stöten i malmberget just nu =). så himla trist att vi måste stänga bara :( alla som kommer in tycker också att det är förjävligt. och stackars mig som tappar ena mitt extrajobb;P det bästa jobbet som jag har haft hittills dessutom. måste köpa en blomma åt chefen innan han stänger iaf =) det minsta man kan göra när man har fått sommarjobba och extrajobba där i snart 3 år =)



började 8 idag och slutade ca 15 minuter efter det. det enda jag hade och göra var att rätta provet i styrtekniken, och de gick ju fort. sen gick jag och sofia ner på el och jag gjorde klart dahlanderkopplingen och försökte också räkna lite matte men de gick segt. sen vid 11 tiden ungefär for jag och anton till mig och sen for vi till jonas och kollade 21 tror jag. en mycket bra film =) och nu sitter jag här och bara tar de lugnt. blir väl att plugga lite mer matte sen och även motor 2, fy fan :(




peace, love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback