är de bara måndag, fredag, söndag och sen måndag igen ?

det känns då som så iaf =) tiden går så himla fort tycker jag. och jag börjar få panik om sommarjobb. känns verkligen inte kul att jobba åt kommunen och tjäna aslite pengar. men men. eftersom de sket sig på stöten så får jag väl ta de jag får. kan ingen som tycker synd om mig erbjuda mig ett jobb med ungefär 200 kr i timmen ? snälla ? ;P. förresten så är jag lite ledsen för att stöten ska stänga i malmberget. ena mitt extrajobb försvinner + att statoil har ju alltid funnits där, vars annars ska man köpa glass på kvällarna nu dåååå  ?=) jobbigt att åka till gällivare ;P. sen idag har jag också fått två bra överraskningar. religionsprovet VG+, läs och hör engelska nationella VG. starkt jobbat av mig va;D . sen ska jag nog göra motor 1 provet på torsdag också. får se hur de går. hade också velat göra bort minst ett till prov i matte B innan sommaren, helst alla 3. men de återstår att se hur mkt ork jag har =) och förresten så längtar jag till utlandet, jag får spel snart. jag vill åka!!!! vill att de ska vara imorgon eller nått !!! =) längtar verkligen=) ska bli sååååå skönt :)


imorgon blir de iaf skoj. en dagstur till Luleå. hoppas jag hittar en bikini !! den står högst upp på min lista just nu. sen kanske ett par skor och sen lite smått och gott=) känns bara lite b att kliva upp vid 5 tiden imorron. uuh. men de ska väl gå bra, får sova i bilen ett tag också:)



här kommer en bild på pappas tatuering =)))
nygjord + utslag av plastet runtom annars är den fiiin :)

jag tycker att han var jättemodig med tanke på att han var ganska nervös;D .. och snart är det jag som ska pinas...



peace m-f

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback