snälla lärare, låt mig få slippa alla uppgifter vi har !!!!!!!!!

hojja. verkligen inte rolig första dag i skolan efter lovet. har en svenska uppgift, men tack och lov har jag redan gjort bort den + idrotten. creds till mig. men sen har jag NP i matte efter påsken så då blir det att plugga till det + att jag måste göra yrkes 2 provet och plus att jag har lokala datanät och idag fick vi även en uppgift från religionen .. väldigt kul va ? not:(


för övrigt så är jag väldigt trött idag. hade lång lunch också, från halv 11 till 1 ungefär. for till anton, mös, kolla film och så somna jag. ville verkligen inte kliva upp eftersom jag höll på att frysa ihjäl, plus att det inte var så lockande när man visste att man skulle till skolan !!!:( och imorron blir det mest troligt att fara ut och jobba. undrar vars vi ska och den stora frågan är med vem ? helst så vill jag slippa fiket, tack !!!! pinsamt att stå där i alldeles för stora arbetskläder och greja :( måste verkligen säga att jag tycker att det är könsdiskriminering när blåkläder och alla andra företag inte har damstorlekar på kläderna. vilket betyder att vi tjejer måste gå med alldeles förstora byxor och jackor. förut kunde man iaf ta XS i herrstorlek, och dom jackorna passa ganska bra (har provat syrrans) men dom har ju självklart utgått och går inte att få tag på. hade kunnat skriva en hel jävla bok om hur irriterad jag är över storlekarna och så, men det räcker med den lilla sammanfattaningen =)



fast jag har nog hellre häng på byxorna när dom är lite större än har dom såhär=)




nu ska jag ta de lugnt ett tag, orkar varken jobba matte eller ta tag i religionen, det får bli en annan vacker dag. nu lite brothers and sisters eller one tree hill.




peace love




Kommentarer
Postat av: sofiiiiiiia

jag håller verkligen till fullo med dig: arbteskläderna är på tokens för stora!! ;p

2008-03-04 @ 16:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback