könsdiskriminering

hatar när alla äldre människor blir så jävla förvånade att tjejer är elektriker. jag har varit med om det värsta, jag har blivit kallad grabb 2 ggr, bara för att gubbar inte tror att tjejer kan bli elektriker. jag är förbannad. det värsta jag har hört också var när en gubbe frågade mig " får tjejer bli elektriker ?" " kan tjejer bli elektriker ?".. är människor helt pantade eller ? måste man ha snopp för att kunna bli elektriker eller? först kläderna och nu människorna. hate it all... =P.... måste även säga att jag och sanna är dom första systrarna som någonsin har gått på elprogrammet på välkomma. =)





nu vill jag bara att tiden ska gå fort, vill åka utomlands. sola, bada, ta de lugnt, mysa, umgås. åhhh. hoppas att jag får jobba på påsklovet, hade varit guld. behöver pengarna eftersom jag har tid för en grej i maj också som kommer kosta ganska mkt, + att jag måste ha råd att åka utomlands =) får se om jag kanske jobbar hela sommaren också, känns så värdelöst när man ändå inte ens har fyllt 18 =)



nu brothers and sisters. my latest habit                                           peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback