hej hej fakeblondiiieeee

nu är det ju så att jag håller på att bli blond. och det går verkligen seg. var hos frissan förra veckan och blev blondare, dock inte blond. så imorron hade jag en till tid, men då var hon sjuk. och jag har redan gått en vecka med den här färgen. jag tror att jag dör. fan va jobbigt det är att ha mössa så ofta, det kliar som fan när man inte är van =)


har varit till wikman och fikat idag också, som fyllde 18 år=) har fått tillbaka mitt prov i yrkes 2 som jag knappt klarade, 23.5 / 40 typ. mitt sämsta resultat hittills. men vem bryr sig, jag klarade ju provet iaf =) snart är det helg också och alla verkar ha något planerat förutom jag såklart. det är ännu oklart om vi ska nånstans, har ingen lust att åka utan anton men vill han inte så vet jag inte hur jag gör. känns lite b att sitta hemma på påsken liksom. men men, det är många dagar kvar så det finns tid till att tänka =)


har faktiskt inte så mkt att berätta just nu. helgen var ganska trevlig iaf =) och igår jobbade jag 4 timmar. det var väldigt stressigt, fast på slutet var det ganska dött. men ganska svårt att komma ihåg allt man lärde sig för typ 4 veckor sen, i 3 dagar liksom. + att jag fick göra massa som jag inte ens fått lära mig. så det var ganska svårt men det gick ju ändå =) kul att lära sig nått nytt också =)




nu ringde anton och skulle hämta mig så det är bäst att jag gör mig klar.




over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback