fan fan och åter fan

fick mitt första jobb-sms från ica. och såg det först typ 40 minuter senare och då var båda skiften såklart tagna ! gud vad jag blir arg på mig själv och på skolan som alltid måste ha lektioner så man inte hör när mobilen vibbar. åh :P jag som behöver pengaaaaar!!!!! är i väldigt stort behov av det. sitter iaf hemma på lunchen nu. vägrar att ens gå till matsalen när det är slökorv. slökorv !!!!!!! vad är de för mat egentligen ?! tror dom att vi är hundar ?. nä usch. dålig mat hela veckan också, kommer inte ens ihåg vad det var eftersom det var så konstiga namn. och förra veckan var det korvbollar, jag vet inte ens vad det är.




nu matten, engelska och religion ;/







out

Kommentarer
Postat av: dingamlegodavänjessicaIpiteå

korvbollar var jag för första gången med om igår!
helmysko mat alltså, haha ;D

2008-04-15 @ 23:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback