söndag

och jag har verkligen ångest. riktigt ont i magen. är så nervös för att jag inte ska klara andra matte B provet. fy fan säger jag bara för matte. vad har jag gett mig in på egentligen ?=) och gör jag inte provet nu så måste jag vänta tills efter sommaren. troligt att jag kommer klara det då.. ? =P

i fredags så var det ganska skoj, var ute och snurrade med sanna, cisso och sen lite olika folk =) var både i malmberget och i gällivare och kika, fast mest i gällivare där på kvällskvisten =) hann även bevittna några bråk osv ;P. sen igår så sov jag nästan hela dan, sen for jag snabbt hem och duscha och sen till jobbet. jobbade från 15 - nästan 21.30. sen for jag en sväng till nån erik som anton och dom var på förfest hos, sen for jag hem när dom for på krogen. och idag har jag jobbat från 9 - 16. var ganska jobbigt eftersom de var så mkt folk fast tiden har iofs bara sprungit iväg idag =) ... 




jag - sanna varför har du inte studentmössan på dig ?
sanna - meh, jag dricker ju inte ....
jag - öh jaha, men du tar väl fortfarande studenten för de ?? =)

haha, korkad =) 




och förresten så längtar jag tills jag fyller ååår =) fast först ska jag jobba och sen åka utomlands. så det är ju ett tag kvar. men längta kan man ju alltid ;P .. tur att man fyller år ganska sent för då vet man vilka som får komma och fika hos en och vilka som inte får ;) de är ju alltid en bra grej att veta =))


out


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback