söndag = bingo

jajamän, idag är de bingo-dax !! =) jag och madde tänkte ta en sväng till nunis och spela lite bingo och förhoppningsvis vinner vi lite pengar så vi kan slösa extra mkt på våran resa i augusti ;) och förresten så har de varit underbart väder i helgen, helt otroligt med tanke på att dom hade lovat mulet och regn. har också varit på marknaden nån sväng, vilken är de samma som vanligt, fast jag köpte faktiskt ett par öronhängen, och lite godis såklart ;) idag har jag till och med varit så hurtig att jag har krattat och klippt lite gräs, plus att jag har klippt klorna på silla (hon låter förövrigt ingen göra det) fast nu när jag gjorde det så gick det faktiskt bra =) she loves me ;P haha. och förresten så är de bara 5 jobbardagar kvar till kommunen, känns underbart. fast sen har jag nån dag ledigt och sen börjar helvetet med tidningarna. aja, de blir ju bara nån timmes jobb per dag och sen är jag ju ledig så de känns ju rätt okej. undrar bara vad man ska göra under dagarna när alla andra jobbar =) och de är ju ganska skönt att tiden går fort för desto kortare tid är det tills jag får körkort ;D har bokat både teorin och uppkörningen, fick tid 1 ½ vecka efter att jag har fyllt år, vilket inte är så länge så det känns bra. får bara hoppas på att jag klarar båda två;D





peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback