present till studenten ?

jaha, var ska man börja då ? jag har väl inte gjort så mkt den senaste tiden. Har iaf gjort bort 2a matteprovet i matteB, så jag har bara ett prov kvar till hösten. fick g - på provet, och jag får skylla mig själv eftersom jag knappt har plugga nått;)..fast det var ju bara skönt att slippa göra omprov.
idag har jag först hjälpt mamma och städa, sen har jag kört en sväng till gällivare och sen har jag och Stina varit hos Emma en sväng, kul kul =) nu sitter jag bara här, har käkat lite och så. Är iaf helt klar med skolan hittills, så jag har inget att fundera över sommaren, skönt =) och det är ju helt sjukt, nästa höst när vi börjar skolan så är vi 3or, helt otroligt vad tiden går fort !! =) .. och som vanligt så längtar jag utomlands och sen tills jag fyller år så att jag får ta körkort ;) och nästa vecka blir de fullt upp, jag ska baka tårtor och sånt + hjälpa mamma och städa eftersom hon knappt kan gå. stackare =)
känns inte nå speciellt med skolavslutning i år eftersom de är ju bara lov nån månad och sen ska man tillbaka till skiten, men nästa år så;) förresten så har jag panik, vad kan man köpa till sin syrra och kille som tar studenten ? hjääälp!!!!


Skin, skin som den sol du är.
Låt hela världen se ditt vackra leende.
Lys, lys som den stjärna du är.
Du lyser upp mitt mörker och jag känner du är med.
Hur du rör mig, talar, sättet du ser mig.
Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig
, anton      ♥





peacelove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback