mkt har hänt

sedan sist =) jag har gått ut andra året, ( wiiho, eller nått ) , min syster och kille har tagit studenten och båda börjat jobba på riktigt =) och jag har även börjat sommarjobba, och jag är inne på min andra vecka nu. sen en vecka kvar, ledigt 3 dagar och sen börjar helvetet med tidningarna;/ hojja =) men de ska väl gå bra det också =) ...


i helgen var jag, sanja, mamma och pappa i jockfall. anton kom på lördag över dan, samma som danne och sanna. tog det mest lugnt hela helgen, var ganska skönt faktiskt. jag har också betalat ännu lite på resan så nu har jag ungefär 2500 kvar tills på torsdag, hur fan ska de gå ? men jaja, får försöka lösa det på nått sätt =)




nu ringde gubben och han skulle komma och hämta mig så vi syns i vimmlet, eller nått ;P
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback