nu börjar det kännas...

...att vi snart är påväg ( pga sprutorna :P ) fy fan va ont det gör i mina armar, jag tror jag tuppar av snart;P och jag har nästan aldrig hört anton säga att han har ont, fast igår så verkade han faktiskt ha ganska så ont ;P. nu har jag förresten börjat jobba också. 2 dagar har jag klivit upp 03.45 för att jobba, helt otroligt. jag trodde jag aldrig skulle klara att kliva upp fast det gick faktiskt ganska bra. nu återstår de ju "bara" 5 veckor tills jag har sommarlov;) fast iofs så känns det inte som att man jobbar eftersom jag har jobbat 1 timme varje morgon, så det kommer vara skönt att ha hela dagarna lediga =) fast också ganska långtråkigt, när alla jobbar och sådär, men de ska väl gå bra =)


idag så har jag ingenting planerat, ganska skönt faktiskt.
får se vad som händer, kanske bara tar det lugnt eller så =)


och förresten så var jag, sanja, mamma och kicki på bingo i torsdags. först vann sanja 1000 kr, och vi delade ju som vi hade sagt, och sen på rövaren på fullt hus (2000 kr) så har jag nummer 56 kvar, och den kommer ju för ovanlighetens skull, så vi fick tuta två ggr =) alltså fick vi 3000 kr och delade på två så 1500 kr var =) det var verkligen behövligt ;P.. och otroligt roligt att få vinna



out

Kommentarer
Postat av: jeskan

vars ska du nånstans? :)

2008-07-13 @ 00:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback