jag märkte

väldigt tydligt att bilder var mer din grej, jessi =)




Nu kan jag stryka en av mina jobbiga dagar, bara 2 kvar alltså. Jobbet (på ICA) gick ganska bra för att vara första gången på typ 6 månader som jag jobbat där =) Och imorgon blir de ännu några timmar och sen dom sista är på lördag. Plus att jag har tidningarna fredag, lördag, måndag och tisdag är sista dagen, till och med samma dag när vi åker till Kiruna =)


Ikväll så har jag varit hem en snabbis och bara bytt kläder, sen for jag och hjärtat på mondo och kika. Jag fick ett halsband och ett par frank dandy trosor av gubben, han var generös idag =) sen hämtade vi Agnes (antons kusin) for till Anton, käkade tacos och sen lite efterrätt, och sen som vanligt for vi till Fredrik och Madde. Det börjar nästan kännas som vårat andra hem deras hus =) Vi trivs mkt bra där;) Fick ett väldigt överraskande erbjudande nyss av Sanja. Hon ville byta sin adidas tröja (som kostar typ 600 spänn) mot ett par av mina shorts som jag har köpt på HM för år och dar sen !! Det var ju alldeles för bra erbjudande för att motstå;) helst eftersom jag har velat ha den där tröjan =) Det bästa av allt är att den knappt är använd också, vilken tur man kan ha ibland ;P



nu ska jag lösa lite sudoku och sen försöka sova så jag orkar upp imorron 04.20 ! :/
peaceloveunderstanding

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback