uppdatering

har inte uppdatera på några dagar nu så känns att det börjar bli dax för det. :) i torsdag så åkte jag, anton, sanna och danne ner till umeå för att hälsa på min morbror, hans fru och våran kusin, och kommande kusin;P de är en liten bulle på jäsning just nu, den kommer väl nångång i februari eller något. :) foch med "den" så menar jag att vi ännu inte vet vilket kön det blir:p .fast den största anledningen till att vi åkte till umeå var för att danne skulle hämta ny skoter, en likadan som antons fast en SDI tydligen;P ja så blev de iaf + att jag hann få mig lite nya kläder:) inte dåligt att hinna få så pass mkt som jag fick på bara 1 ½ timme=)


nu ska jag ladda ner lite filmer och serieavsnitt;P ska försöka bli klar med engelskan också eftersom den ska lämnas in på fredag:( förövrigt så slutade jag 10 idag och det var helt värdelöst att ens komma till skolan!!!!!!!!!!!




peace

Kommentarer
Postat av: jensaaaaaan

dags för uppdatering din bajsklutt. Jag vet ju ingenting om ditt liv. skolka från skolan och avr emd mig istället;P miss u !

2008-01-22 @ 18:58:27
URL: http://janzan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback