magsjuk eller inte?

sitter här med världens ångest eftersom jag missar yrkesprovet !!! jag vet inte vad jag har i kroppen, något konstigt måste det ju vara eftersom jag kan må hur bra som helst en dag och sen dan efter så spyr jag ... det började igår på morronen när vi vaknade. jag sa till anton att jag hade så jävla ont i magen. vi for till skolan och vid 10 fick han skjutsa hem mig för jag kände att jag inte orkade vara kvar, och sen när jag kommer hem så det första jag gör är och spy. det hände i december också, att jag bara spydde utan anledning typ. det börjar alltid med att jag mår illa och sen världens magont och sen spyr jag. så igår var jag alltså sängliggande, jag tror jag hade feber också eftersom så kasst har jag inte kännt mig på väldigt länge. mamma ringde till lassa och dom sa att jag hade magsjuka så dom ville inte att jag skulle komma dit eftersom dom trodde att jag skulle smitta.. men hur kan man ha magsjuka när man bara spyr en gång ? jag kommer ihåg när jag var liten, då gjorde man ju inte annat än spydde. och i flera dar dessutom. igår spydde jag ju bara en gång och idag mår jag faktiskt ganska bra. är det magsjuka då? det är lite skrämmande när det har hänt förut också. men men :) får väl hoppas på att det bara är något simpelt=).

åt min första macka igår på natten. och sen en idag på morronen. kändes ganska bra med tanke på att de blev mina 2 första mackor sen i tisdags=)

jag hatar att vara hemma och vara sjuk när alla andra är i skolan. vad ska man göra ? ligga hemma och få ligg sår , typ ? ;P




där fick du reda på mitt intressanta sjuka liv jennie=) saknar dig också ;) jag hör av mig här nån dag.








peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback