...

har blivit ganska dålig på att uppdatera här på bloggen;p kanske för att jag har haft ganska mkt att göra dom senaste veckorna + att de senaste dagarna nu har jag varit sjuk. har iaf hunnit vara och bowla med syrran, bella och hennes småsyskon, varit till lillberget på 70års kalas men mest av allt har jag tagit det lugnt:) har prov i yrkes på tisdag eftersom jag missade de i torsdags. får se hur de blir med den saken!! måste iaf plugga både idag och imorron, annars har jag ingen chans eftersom dom proven är väldigt svåra;P

och vad ska man göra nu då ? sitter här alldeles ensam, eller ja, hunden är ju också hemma men.. mamma, pappa och sanja har farit till luleå i morse, anton har farit till markitta i morse och sanna och danne är i sammakko och dom kommer väl först hem ikväll så det blir väl att sitta här ensam eftersom jag inte kan lämna hunden så länge + att jag inte ens har nått körkort så jag kan inte ta mig härifrån, om jag nu inte går :P



haha, börja tänka på när jag jobbade i fredags, så skulle en securitas kille tvätta sin bil, och så stog de ju redan en av våra hyrbilar inne i tvätten. okej, jag hade kunnat flytta den även fast jag inte har körkort men eftersom jag inte är så rutinerad på att köra bil ännu så tänkte jag att jag ber han flytta den istället. var ganska pinsamt eftersom jag hade tjorvat om nått annat innan med han. :P men jag sa som de var att jag inte hade nått körkort och om han kunde flytta bilen och så gjorde han de =) längtar tills jag får körkort så man inte behöver skämma ut sig nå mer :P



over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback