varning för ointressant inlägg

SÅ FORT DU LÄSER DET HÄR ÄR DU UTMANAD!

Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel ? - Nej
2. Är du lycklig? - ja=)
3. Är du uttråkad? - Ja
4. Är du ledsen? - Nej
5. Är du italienare? - Nej
6. Är du cooling ? - ehm ?=)
7. Är du från Irland ? - Nej
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta ? - jajamän

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - ja
2. Har du någon gång blivit sårad ? - Ja
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? - kan hända
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? - ja;P
5. Har du kysst någon under de senaste två veckorna ? - ja
6. Har du haft en hemlig beundrare ? - om de är en hemlig beundrare så vet jag väl inte ?=)
7. Är du kär ? - jajamän ;)
8. Vill du gifta dig när du blir stor ? - ja=)

ÅTTA SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde ? - Mamma
2. Telefonsamtalet du fick ? - Anton
3. Personen du umgicks med? - Anton
4. Personen du fick sms av ? - Stina måste det vara ;)
5. Personen du sa att du älskade ? - Anton
6. Du kommenterade ? - kommer inte ihåg =)
7. Du tillbringade natten med ? - Anton
8. Du kramade ? Anton





hej hej ointressanta inlägg. sitter och väntar på att Stina ska höra av sig om hon har skjuts hit eller inte =) isf blir det väl att ta det lugnt, annars blir det väl också att ta det lugnt =) haha .. hade iaf behövt plugga lite :( eller mkt, eftersom svenska ska lämnas in nästa vecka och prov i yrkes 2 också :( sen lokala datanät. aja nog om det=)




förresten så ringde dom från ica idag (äntligen) och ja, jag ska fortsätta jobba där. så nu gäller det att skriva lite papper och så och vänta på att dom hör av sig så jag får jobba lite =) som ni vet så är jag ganska beroende av pengar för tillfället=) fredrik ringde och väckte mig i morse och hörde om mitt personnr eftersom han skulle boka tid för våra sprutor. 4 st !!!! fy fan ;/ får se hur det blir med det, hoppas det är om flera månader först =)  





nu ringde stina och sa att hon är påväg. kanske dags att kliva upp från sängen, bädda den, äta och klä på mig själv?=) overandout

Kommentarer
Postat av: jensaa

Åhh gumman vad roligt att du fick jobbet : ) Måste riga dig, ahr tusne roliga saker att berätta. Lite har du nog listat ut . Vi MÅSTE ta en fika när jag kommer hem. PUSS !

2008-02-27 @ 22:31:02
URL: http://janzan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback