lördag

skönt med helg, men det enda tråkiga är att jag alltid vaknar så tidigt av mina jävla mardrömmar !! jag drömmer varje natt, och kommer ihåg dom dessutom, ibland är dom inte så trevliga:( tur iaf att jag har börjat drömma mindre om ....... och mer glada drömmar =)


igår var jag i skolan och gjorde prov och kolla film, sen for jag och mamma på stan, jag köpte en tröja=), sen for vi hem en sväng, sen och solade och sen på stan igen för vi skulle kolla nått, var de nu var=) var även på arbetsintervju, dom skulle höra av sig nästa vecka eftersom det var några intervjuer kvar, men hoppas att jag får börja extraknäcka där, hade varit super, eftersom jag knappt jobbar på statoil något mer. var också med Lina igår, ganska länge faktiskt. vi åt glass, åt middag hos henne, fikade tårta (för att hon klarat körkortet) surrade oändligt mkt, var på stan och ragga en snabbis, sen skjutsade hon hem mig vid 12 tiden=) är mkt nöjd över gårdagen eftersom både jag och hon fick lätta våran hjärtan ordentligt=) behövs nog ibland.


idag har jag ingen aning om vad som händer, får se =) skönare att inte ha något planerat utan bara göra nått man känner för istället =)





out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback