jag älskar skvaller,

helst när det vrids ungefär 360 grader åt något konstigt håll.

ledsen att krossa ert skvaller gällivarebor, men jag slog inte en flaska i min bästa kompis skalle. isf skulle de ha varit nått jävligt allvarligt som hänt, vet inte om jag skulle kunna göra så ens då.. men aja, där har ni den bittra sanningen, synd att det inte var sant liksom, för nu har ni ju inget att prata om för stunden=)




nu ska jag iaf finslipa min engelska uppgift och sen kanske börja på svenskan om inte något annat mer intressant kommer upp.. 





peace motherfuckers

Kommentarer
Postat av: Mallan

haha flaska i skallen? de var de värsta haha :)

2008-02-19 @ 00:36:41
URL: http://Maalliiin.blogg.se
Postat av: Elina

åhh herre gud, vad går runt i gve nu ? :P

2008-02-19 @ 17:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback