I'll be waiting

med Lenny Kravitz, ganska bra =)



har just för tillfället satt ner arslet för första gången på ganska många timmar. Mamma kom och hämtade mig vid 11, vi for och handlade och sen började vi baka. Vi började med bullar, sen blev det en snickerskaka och sen igelkottsmaränger (?), fråga mig inte vad det är men det verkar ganska gott =) dom är inne i ugnen just nu, ska bli roligt att smaka dom sen .. Sen direkt efter vi hade bakat allt så lagade vi mat och nu får jag äntligen sitta. Fan va skönt det känns att ha fått så mkt gjort =)

igår så for jag till Stina en sväng, sen gick vi till Lina och så kom Jenny också. det var mkt trevligt att bara sitta och surra i några timmar=)


i torsdags tror jag att det var, så har jag hunnit vara och övningsköra, nästan 2 timmar. var ganska kul om man räknar bort mitt och mammas lilla gräl ;D






nu blir det att bara ta det lugnt tills hjärtat ringer, får se vad som händer sen =)




förresten, grattis Hanna, tänker på dig fortfarande..




out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback