hejhå

vad tiden har gått fort idag. vaknade, kollade klart Mr Brooks, den var väl sådär. gick ut med hunden en snabbis då jag fick världens utskällning av en gringubbe, bara skrek åt mig och hunden. =) tydligen så gillade han inte hundar, men jag hade ju inte ens tänkt låta silla gå fram till han och hälsa ? knepig gubbe iaf. =) efter de så ringde stina och hörde om vi skulle och prompa och så blev det. hon kom kanske vid 2 tiden och så gick vi vid halv 3. prompa ungefär 40 minuter, sen gjorde jag lite mat och vi surrade som vanligt och sen for hon. nyss har jag kollat tatueringar och funderar på hur min första kommer att se ut ;)






förresten så tänker jag skänka en tanke till alla gamla klassisar och kompisar som jag nästan aldrig hör av något mer,vilket jag tycker är tråkigt..  t ex Emma, Julia, Sissi, Emelie, Sandra, Hanna ...
saknar dig också Linn, de var roligt att prata med dig=), var ju ett bra tag sen faktiskt.







nu duschen och sen får jag se vad som händer=) det är ju trots allt söndag idag ! :P 






peace friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback