hej hej bloggen

som vanligt så är det ett tag sen jag har skrivit. har inte riktigt haft tid. förra veckan var det fullt upp med skola, plugga och onsdag,torsdag, fredag jobbade jag efter skolan till 20:15, efter lite omvägar varje dag så var jag hemma vid 10, så därför har det inte blivit =) har också spenderat mkt tid hos fredrik och madde där vi har suttit på internet och febrilt letat efter utlandsresor =) vi har letat varje dag sen typ onsdags eller torsdag och vi har kommit en ganska bra bit iaf =) ska bli väldigt trevligt att åka med dom. hoppas också att jag och anton har råd att göra en grej vi har funderat på ett tag ;P får se hur de blir med den saken.



fick förresten jobbet på ICA som jag sökte och var på anställningsintervju på =) eller ja, fick iaf 3 provdagar, sen sa hon från ICA att hon skulle höra av sig på måndag (idag) men hon har inte gjort det så får se om hon ringer imorron då =) hade varit väldigt bra om jag fick jobba nu så jag får ihop lite stålar till resan. behövs verkligen !!! tur att jag har börjat spara varje månad också. annars hade jag nog inte haft råd =) jobbigt att resan ska vara betalt i typ juni också, då hinner man ju inte sommarjobba ihop nå pengar, endast fickpengar isf. så nu gäller det att leva snålt ända tills vi far och säkert en tid efteråt för om jag känner mig själv rätt så kommer jag inte ha mkt pengar kvar. förra sommaren slösade jag hela mina båda löner, på vadå ? det har jag ingen aning om =) men slut var dom iaf =) så om nån har nått extrajobb åt mig så hojta till ;)


sen har jag inte gjort så mkt faktiskt. bara tagit det lugnt i helgen och så, var ganska sliten sen veckan då jag hade gått i skolan från 8-14 sen jobbat 15-20.15. och fredag var det 12-20.15. fast det gick faktiskt ganska fort och lite klirr i kassan blev det. och nu i veckan blir det bara att ta det lugnt, måste iaf plugga lite för jag har 2 kommande prov (yrkes 2 och lokala datanät) och sen en svenska inlämning. jobbigt !!!! tur iaf att jag har skickat in engelskan innan lovet och gjort bort matteprovet. har bara nationella kvar i matten nu, skööönt =) fast jag är ju ganska onödig också som inte gjorde bort det direkt i 1an, men jag får skylla mig själv att jag var slö =)




hoppas iaf att hon ringer imorron och säger att dom behöver folk direkt så jag får jobba lite !!! annars måste jag väl skaffa mig ett tredje extrajobb ;) var ganska stolt också när jag hade ganska mkt att skriva in på "arbetslivserfarenheter" på mitt CV till LKAB, inte många 17åringar som har lika mkt som mig, tror jag =)






sådärja, nu fick jag skriva av mig lite, syns att jag inte har gjort det på ett tag. har egentligen 10940583495 andra saker att skriva om också, men det fick bli det gamla vanliga om jobb och skola =P.. nu ska jag lägga mig och kika några avsnitt Brothers And Sisters tror jag. första gången på länge som jag sover ensam, får se hur de går ;). ides inte sova hos hjärtat idag och bli väckt 05.30 när han ska kliva upp för att jobba. sover jag hellre hemma =) fast jag kommer säkert ändå vakna as tidigt som jag alltid gör när jag har sovmorrron =P





peace out people    ;b                                
                               
                                                  en sista fundering, mörkbrunt eller blondt ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback