och nu ska man sitta här en hel dag och vänta

På resultatet på matteprovet och jag ber till gudarna att jag har fått godkänt !!!!!!! Får jag godkänt så betyder de att jag inte behöver ha nå mer matte, i hela mitt liv !! Om jag nu inte bestämmer mig för att plugga vidare eller så, men de tror jag inte. Om jag nu inte får godkänt så är de skolbänken i A-huset som gäller igen och ett nytt prov måste göras;/ men som sagt så håller jag alla fingrar och tår på att de ska gå bra =)



idag har jag haft skola i 1,5 h, for och hämta lite mer burkar som syrran ska ta på jobbet, sen hem och käka lite, sen kom Stina förbi och vi for till Gällivare på banken och sen köpte jag förköp till mig och Linn, till juldagen på Olles. Nu återstår de iaf inte mkt kvar av höstterminen och skoja inte att de har gått förbannat fort. Imorgon är det vanlig dag i skolan sen på torsdag ska vi och bowla med hela el och sen ska jag till frissan, förbannat skönt de också  ;P ser verkligen ut som skit i håret. En kille i min klass sa åt mig

Pekka: Sandra, ska inte du till frissan snart?
S: Ehm, ja. visst har jag mkt utväxt ?
Pekka: JAA


Jepp, schysst klassisar, jag vet;/ Inte för att jag inte visste att jag hade utväxt men ;)
Nu måste jag duscha eftersom jag inte har duschat sen ..................... år och dagar;P


peace

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha nelly.com. har bara inte varit in där och kollat förrän nu =)

2008-12-17 @ 11:36:47
URL: http://hannawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback