och de slutade på vårdcentralen

ja mina vänner, nu ska jag berätta en ovanlig historia för er.
Igår så var jag och Stina ute och promma med valpen som jag var hundvakt åt. Plötsligt fick jag ont i foten men orkade inte gnälla allt för mkt. Sen fortsatte det hela dagen, och jag tänkte att jag har sträckt mig under foten, för det kändes så konstigt. När vi var hos Stina så ville Linn promma till statoil, men jag sa att jag hade ont i foten så därför orkade jag inte. Dom tog det säkert som att jag bara var slö ;) Sen efter många om och men så var jag hos Anton och skulle klä av mig och sova, så tänkte jag att jag kollar om jag typ är blå under foten. Så när jag kollar så ser jag något som är jävligt konstigt, först såg det ut som ett sår, men när jag tittade närmare så såg jag att det var ett hundhår !!! inne i foten, typ som en sticka. Jag väckte Anton ( stackaren som skulle upp och jobba och klockan var ju 1 på natten ) och han tog en pincett och fick tag i håret, och när han drog så gick halva håret av och fastnade i foten. Han försökte jätte länge att få ut den medans jag satt och grina. Tillslut gav han upp och jag ringde till mamma på jobbet och böla, och hon fick mig att ringa akuten, som sa att jag skulle komma imorgon. Då gick jag och la mig, kunde knappt somna för det bultade som fan under foten. Efter många om och men som sagt så hamnade jag på vårdcentralen och läkaren hade typ aldrig sett något liknande, han var från Frankrike och sa på lite knaglig svenska "jag inte förstå materialet" hundhår sa jag och så sa han "de va väldigt ovanligt, jag aldrig sett liknande" haha, och jag kunde inte hålla mig för skratt för jag insåg hur komiskt det var med ett hundhår i foten :D Iaf så bestämde vi att han skulle ta bort den, så jag la mig på sjuksängen och han stack en nål i fotsulan, och jag nästan skrek och böla =) sen var det bedövat och han kunde skära ett hål eller vad han gjorde och tog bort det förbannade hundhåret och nu sitter jag här med en bedövad fotsula och snart med antibiotika i magen. Allt detta på grund av ett förbannat hundhår !!

hett tips : borsta av sockarna innan ni stoppar in dom i skorna om ni har varit hos nån med hund;P





snart blir de att sola och hämta ett paket från konsum ;D yeey
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback