för det första

Så måste jag säga att jag är oerhört tacksam att Sofia klarade sig utan några allvarligare skador i krocken ! Det hade ju kunnat gå hur hemskt som helst;/


För det andra så har jag lov och har haft det ett tag, det är så himla skönt och ta de lugnt på morgonen, läsa lite HP och sen göra vad man vill =) Har hunnit vara med Linn och Stina ganska mkt, sen har vi ju alla tjejer varit ut tillsammans på juldagen och det var riktigt skoj ;) Har också hunnit sola och läst nästan 400 sidor i min braiga bok ;) Imorgon är det nyår och då blir det 50års skiva, sen får vi se var vi hamnar sen, man vet aldrig :)




kommer inte på så mkt att skriva, hörs senare ;)
peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback