en tjock helg

i fredags så var jag med Stina, Bella och Sofie ett tag, vi kollade idol sen for vi till Bella. sen for jag till Anton och sov och när jag kom så gjorde han bara ett lite uppehåll i sitt sovande eftersom han hade sovit sen typ 8 på kvällen;P i lördags var vi på julbord på Harrys med el&kraft plus alla andra som var typ 200 pers =) var himla skoj där på slutet fast lite stelt i början eftersom jag knappt kände nån;P men sen efter några cider från gratisbaren fram till 10 så var väl alla sådär små runda under fötterna och då var de inga problem att prata;P haha =) .. sen efter det så for vi på nex, hann vara där typ 40 minuter sen stängde dom, då gick vi på manuella en sväng och sen hem. Igår ringde Antons jobbarkompis och berättade att han hade åkt på röven ner för typ liikavaara eller nått, sen gått hela vägen hem från dundret!!!!! ja, han var blöt när han kom hem! ;P och i söndags då så gjorde vi inget annat än låg och slappa. Vi klev upp en gång halv 1, och då förflyttade vi oss till vardagsrummet sen klev jag inte upp nått efter det förutom vid 6 tiden på kvällen när vi var på väg till Anton;P Därimellan hann vi också äta grillmat, världens bästa när man är bakis =) har nästan bara ätit denna helg så de har varit en fetto-helg;) när vi kom till Anton slog vi på en film, kollade sanningens ögonblick och sen sov vi igen :D och nu är måndagen också över, fy fan va sköönt =) nästa vecka ska jag till frissan, längtar ! =) och sen är det ju också jullov som jag längtar som faaaaan till. Plus att alla 3 hemvändare kommer hem Linn, Emma och Emelie:)



har ångest över alla julklappar som ska köpas, varför måste de vara jul ? ;P


peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback