resfeber... ?

nej, faktiskt inte, men det kommer bli skit kul att åka och jag läääääääängtar som fan !! =) men har jag hunnit packa ? Nej, bara börjat lite smått. känner mig ganska stressad fast jag känner också att jag verkligen inte orkar just nu. Har jobbat klockan 4 i morse med tidningarna och nu på eftermiddagen/kvällen på ICA. Vi ska ju på 50årsfest imorgon, och jag har absolut ingen aning vad jag ska ha på mig !!!!! katastrof alltså :/ måste försöka kolla det nu ikväll för jag kommer verkligen inte hinna imorgon, för då jobbar jag som vanligt vid 4, sen ska jag sova en sväng och sen börjar jag på ICA 10.30, och sen efter det måste jag hem direkt och duscha, sen åker vi till sammakko.


jaja, nog om det, ska försöka hitta en utstyrsel till imorgon;)
love

Kommentarer
Postat av: stina

miss uu bitch :)

2008-08-08 @ 17:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback