jaha

Igår trodde jag de skulle bli en lugn dag, fast vid 1 tiden ringde stina och fråga om jag skulle följa på kvällen och käka på olles. Vilket jag gjorde och det var trevligt =)efterår så stressade Stina till alex =) så då följde jag med Sofie och dom en sväng, sen for jag hem och sov =) Idag har jag jobbat på ICA i 4,5 timmar, vi inventerade. Tiden gick ovanligt fort faktiskt =) Sanja var med också, helt chockad av vad hon fick för lön. 100 kr i timmen! alltså 450 kr, och vad får jag ? 69 kr i timmen typ. :/ livet är orättvist. ;P var förresten på bingo i nilivaara igår, vilket skit, vann ingenting :/ satt nära nästan hela tiden, med bara 1 eller 2 nummer kvar, men dom ville inte ge mig en vinst helt enkelt;(




nu tänkte jag kika en film eller nått, är trött som fan ;P
måste ju vila eftersom jag ska jobba både måndag och tisdag också. =)
peace

Kommentarer
Postat av: sooffan

whaaat ? ;) nej jag har inte fått nå sms måste vara din telefon som är cp :) jaa kan tänka mig det, de var så sjukt läskigt där i skogen, helt kolsvart och kallt som fan!

2008-08-31 @ 15:12:51
URL: http://soofiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback