hard work

Som vanligt så är skolan bara hard work. första riktiga skoldagen efter schema och vi börjar 8 och slutar vid 4. Jag och simon blev fördömda till campingen, ganska jobbigt för det är så mkt att göra där. Fast det är skönt att vi har hunnit klart lite grann iaf =) hade hunnit längre om puckot inte hade brytit av borren :P


Har för övrigt jobbat i tisdags, 16 - 20.15. Gick ganska bra faktiskt och på söndag är det jobb igen, inventering. Fast skönt att Sanja ska med, då slipper jag vara själv iaf =) Nu längtar jag till 8 september när jag, stina, sanja, mamma och pappa ska till Luleå =) Jag och Stina ska kika på stan, Sanja ska operaras så mamma ska väl vara där och pappa också, fast han följer mest med som chaufför för att mamma inte vill köra själv =) Sen efter det så längtar jag tills 10, för då ska jag till frissan, och efter det så längtar jag till 19, för då blir jag myndig ;)




så jävla trött
peace mf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback