dollarstore - dagens händelse i gällivare

ja. idag har jag jobbat på campingen, sen for jag hem en sväng, slutade redan vid 11 idag, och jag hann få ett otippat sms idag också, trevligt att höra ifrån dig igen Linn. Sen åkte jag, mamma och Sanja till dollar (no way ?!, hela gällivare var ju typ där) och jag hittade ett par gardiner till mitt rum och lite annat smått och gott. sen åkte vi hem, jag och mamma började tokstäda och hon bytte gardiner i köket och jag i mitt rum, sen var jag ju såklart tvungen att byta sängkläder, dammsuga och hela skiten. När man börjar på något och man tror att man är klar så är det alltid nått som saknas, t ex så såg jag att en vägg i mitt rum är alldeles tom och ful, och då föreslog mamma en spegel eller tavla ? Blir nog att kolla på dollar imorgon igen, såg några intressanta där tavlor och speglar där idag. Då blir det förövrig tredje gången jag är där på två dagar, haha ! var tvungen att åka dit en sväng igen på eftermiddagen eftersom jag behövde nya krukor ;P och samtidigt så hittade jag lite bälten och annat tjaffs =) .. Jo, har förresten också fått min skinnjacka idag från Kiruna, nice. Tur som fan att den passade, annars hade jag blivit arg eftersom jag har fått vänta på den i två veckor;P



idag har det varit en mkt lugn dag. och imorgon kommer den säkert bli ännu lugnare eftersom jag och sanja jobbar på söndag morgon. Men det har faktiskt varit skönt att bara slappa =) ja, hela dagen har jag ju faktiskt inte slappat, det var ju först på kvällen ;P aja, skit samma =) Fast det känns faktiskt som att de inte spelar nån roll vad jag gör på helgerna nu, vill bara att tiden ska gå fort =) som Simon klämde fram idag " livet börjar när man får körkort, nu sitter man ju bara hemma som ett mongo och glor ut genom fönstret " haha =) nä nu tänkte jag kanske kolla en film eller kanske läsa lite i körkortsboken ? ja, det återstår att se om några minuter=)


plingplong, tjingtjong
over, mf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback