trött

är ganska slut i huvudet just nu. har haft 4 prov på 2 dagar! och jag som trodde att de skulle bli en lätt vecka med 2 ½ skoldagar och allt;) men nä, istället har jag mitt första matte B prov, som jag även klarade, och religionsprov. Och sen så klart 2 nationella engelska prov, hör och läs. usch vad de var svårt :D.



imorron valborg då. ja, de blir väl en lugn dag tror jag =) först blir de skola till 11 tiden, sen hem och sen förhoppningsvis ut och grilla eller nått eftersom dom har lovat så strålande väder =) sen på kvällen blir de väl mest att fara runt och kika eller så. nånting hittar man väl alltid på ;P.
måste även tillägga att jag hade en ovanlig dröm. jag drömde om Hanna. jag drömde att hon kom tillbaka, och att hon berättade att hon brukade vaka över mig ibland, och en gång så hade hon sett mig stå och göra apelsinjuice=)



nu ska jag kika runt lite och bara ta de lugnt =) måste även säga att jag har städat hela mitt rum i förrgår, tvättat mina mattor och allt, och igår fixade jag mina gardiner, böt sängkläder osv. jag är jätte duktig!!! =)
out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback