tjosan

kom hem för en liten stund sen från Bella. det har varit en rolig och mysig tjejkväll med mat och så =) trevligt sällskap också.

idag har jag varit i sammakko också. andra gången som jag körde dit. känner mig ganska stolt=) och jag som nästan aldrig har kört om en bil, körde om en typ bärgarbil som hade en traktor på släpet. det var pappa som fick mig och göra de. nästan så att jag blundade när vi for förbi och världens handsvett fick jag fast sen efteråt så kändes det som att jag klarar vad som helst, haha =)



här bjussar jag på lite pix från ikväll, snygga va ?=P
           

peace

Kommentarer
Postat av: Lottis :)

herregud, en evighet sedan jag såg dig ! blondie, jättefin :)

2008-07-02 @ 11:53:02
URL: http://charmlottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback