planera och fixa till ingen nytta

jag är irriterad. på människor som inte kan bestämma sig,och när dom väl har gjort det så kan dom inte ens ta sig tid och höra av sig. det kallar jag lågt. nu var det ju så här att vi hade bestämt att åka till finland, jag, syrran, linn, stina och lina. men vad händer ? jo linn ringer halv 11 på kvällen och säger att hon inte ska följa. och inte lina heller eftersom hon skulle följa enbart för linns skull. okej, så här sitter man med färdiga mackor och allt planerat till ingen jävla nytta. nästan hela dagen har gått åt till att försöka hitta bil. och morfar är snäll och lånar ut sin, och far och tankar den full på kvällen för att det ska bli lättare för oss att dela upp bensinpengarna. men hejsan hoppsan så mitt i allt så bangar människor. stackars morfar som har tankat sin bil, är säker på att han inte skulle ha tankat den full om inte vi skulle ha lånat den ;P .. men skit samma. det är ju bara hela principen. när folk inte ens kan höra av sig när dom helt plötsligt ändrar sig. fast det är ju klart att det är lätt för vissa som inte har behövt fixa eller nått. äh skit samma. nu har jag fått agga av mig lite =) haha .


för övrigt så har det varit en fullspäckad dag. har bland annat surrat i telefonen ganska många timmar, varit på stan, varit på kina, varit förbi emma, solat, spelat kort och bara umgåtts och haft det trevligt. vilket trippen imorgon också skulle ha handlat om, alltså fara ett tjejgäng, umgås, äta och möjligtvis shoppa lite. men åt skogen med det bara.







nu ska jag vänta på att one tree hill laddar klart och sen ska jag kika den och sen blir det väl att sova.







gonatt svikare
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback