oh sunny day;)

och vad gör jag då ? jo, ligger inne och kollar serier på datan. nånstans är de ju fel. fast egentligen var det meningen att jag skulle vara på pimpeltävlingen och steka i solen, men icke sa nicke.




igår då så var vi på 40års fest. var väl okej. + att hjärtat fyllde hela 19 år ;) var iaf på festen ett tag, till kanske 11, och sen for jag till fredrik och madde, och anton var också där. väl där så fick jag höra hans kärleksförklaring, som vanligt när han är på g hos fredrik och madde, men de är iofs ganska gulligt, eftersom man annars inte får höra de så ofta;P.


förresten så har pappa gjort en tatuering. hör och häpna men han klarade de. och den blev fin =) lägger in en bild på den senare =) är stolt eftersom mitt namn finns me där ;) haha =)





aja nog om de, ska gå och käka lite nu eftersom magen bara skriker efter lite mat =)
peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback