fredag

fredag igen, gud vad tiden går fort. i veckan har jag iaf hunnit ha prov i idrotten och ett nationellt engelskt prov. det gick väl sådär, får väl iaf förhoppningsvis G =) idag har jag varit sååååå hurtig. jag har varit på massage, skolan och sen har jag varit och tränat i nästan en timme, med knappt nå vila;) sen efter det for jag hem, hämtade hunden och promenerade till sofia, och så gick vi tillbaka till mig. sen har jag också hunnit vara och handla med mamma =) måste också erkänna att jag är så stolt över mig själv att jag har börjat med matte B, de är nog ingen i våran familj som har läst det:D. får bara hoppas på att jag klarar de 3 proven så jag får godkänt =) ..

idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. nu ska jag iaf vila och ta igen mig =) senare så ska jag väl kanske vara med hjärtat. har inte hunnit vara med han så mkt på senaste tiden, han har mest jobbat och varit på praktik och så. eller så kanske jag är med stina och lina, jag får se =) ska ju till bella imorron och hjärtat på begravningen på dagen så vi hinner inte träffas så mkt. men jaja, får väl se hur de blir =)




nu vila sen duschen
out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback