ett försök att inte hänga ut mina vänner

haha, ja. måste bara skratta lite =) sry m8 om jag hängde ut er, men det var ju liksom sanningen. äh skit samma, det är ju utrett och allt för snart 2 veckor sen.



ja nu sitter jag bara här iaf. skulle haft engelska och svenska, fast då var våran lärare sjuk i svenska och då orkade jag inte fara på engelskan heller eftersom den ändå inte ger så mkt. har inte så mkt och skriva eftersom jag inte har gjort så speciellt mkt, förutom i onsdags när jag var med stina och bella =)
sen vad som händer idag blir en annan femma. har inte lust att göra så mkt just nu och det beror väl mest på att jag har blivit lite förkyd =)






nu kanske lite chasmere maffia eller nått i den stilen =)
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback