fredag

äntligen fredag.


känner mig seg som ett gammal tuggummi. har räknat matte och även några frågor till trefasen. sista provet på torsdag sen är jag, sofia och alexandra klar med kursen=) om man nu inte får ig på provet då;b

idag ska jag bara deeega, känner inte för att göra nått alls..
ska kolla lite tv ikväll sen sova antar jag;D ska upp och jobba på stöten (som jennie säger) imorron;P

vill åka utomlands nu nu nu nu nu!!!
måste kika på lite olika sidor så jag kan drömma mig bort =)


overandout


Kommentarer
Postat av: jennie

JA JÄKLA vad du har jobbat hårt på stöten idag, sammanlagt 17h, HELA DAGEN JU ! Men du är guld värd ,de ska du veta ! Me like u ! PUSS

2007-09-30 @ 01:01:07
URL: http://janzan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback