torsdag

och imorron är det redan fredag:D
har varit på stan med mamma en sväng och köpt mig en lila tröja och sen övningskört hem !:) börjar bli lite bättre på det iaf;P ska sitta här och vänta på  min pojkvän som skulle komma snart och lämna lite grejjer från finland;) vars han och öberg har varit en sväng idag. och sen efter de ska jag vänta på att syrran slutar och sen ska vi förbi eriksson och kolla en sväng:) sen blir det väl bara myspys med hjärtat ♥

jag har sån jävla trääääningsvärk så jag hade kunnat spyyyyy. har haft det sen i tisdags (sen jag var och spela handboll för första gången sen jag slutade för typ 1 ½ år sen ) och plus att vi hade styrketräning idag på gympan, så jag kommer säkert vara lika mör imorron som jag har varit dom här dagarna:) är ganska så hemskt jag har börjat koppla på elen och så ska man stå och hålla armarna i luften as länge;P är inte så trevligt och helst inte när man har träningsvärk + blåsor på mina fingrar, som också är från handbollen. hojja=) det har varit så synd om mig dom här dagarna;)

var ganska så lyckat på elen nu också;P två dagar i rad har jag smällt säkert 5 säkringar;D hahaha, måste erkänna att jag inte är sååååå duktig på att koppla ännu men de ger sig:) och förresten så sa våran lärare dagen innan vi skulle börja koppla att "imorron ska vi smälla säkringar" så han var nog inte så förvånad när det faktiskt hände:b


nu till matten...:(



peaceout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback