tisdag

för visst är det tisdag idag ?
känner mig helt virrig. är säkert för att hjärnan är överhettad;P har ju haft svenska skrivning och trefas prov.
satt 1 ½ timme på svenskan och lite mer än 1 timme på trefasen. sen fick vi sluta för dagen, alltså halv 12. göran är snäll, iaf mot mig, sofia och alexandra=)..


fick för övrigt mina papper från vägvärket idag.. jag blev godkänd och även så mina föräldrar:P så nu är det bara att köra på ;P .. när bilen nu är hemma, är väl mest sanna som kör nu ;P


ska göra ett tappert försök att ändra min blogg, annars får linn hjälpa mig ;)




peace ♥

Kommentarer
Postat av: jensan

vad fin den blev gumman : ) håll tummarna för mig imorrn : )

2007-10-09 @ 20:23:21
URL: http://janzan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback