söndag

har inte uppdaterat på ett tag så känner att det börjar bli på tiden nu :)


i helgen har jag iaf träffat 3 kompisar som har flyttat här i från. 3 st på en helg !!!! väldigt ofattbart men otroligt roligt :) igår hann jag med väldigt mkt iaf. hann hjälpa mamma på hennes loppis, träffa marit där också, var på stan med linn, fika på vetehatten, kolla auktion, for på lekia med linn och hennes fammo, åt tacos, var ute och gick med silla, träffade jessica, fotosession med linn och jessica, flera timmars prat med tjejerna och sen äntligen gonatt. vi hoppade i säng efter 2 och jag kastade sönder min kontroll i golvet till dvdn för den vägrade att funka och jag var trött:) fast blev ju inte så god natts sömn eftersom linn sätter sig upp mitt i natten och bara gallskriker, och jag höll på att skita ner mig:P och så frågade jag henne vad det var och då la hon sig bara ner och somna om.

och idag så har jag, mamma och linn hunnit vara och sola en sväng. sen gick jag och linn förbi emma, som var med stina, och kollade på deras nya valp, mira, skit söt :) sen for vi till stina en sväng och sen var jag tvungen att fara hem för att jag var så hungrig:) och nu så sitter jag här, med inte ett jävla skit att göra.




peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback