söndag

lika fort som det blir fredag, lika fort är det söndag också..


grattis linn iaf för att du hittade min blogg;) inte lätt de inte=)




har just varit på bingo med mamma i nilivaara(eller hur de nu stavas) och vi vann inget:(..
jag brukar ju ha tur och vinna då och då, men ingenting nu ;/

ganska värdelös helg också.
igår på kvällen var det ganska skoj men fredag sög. bråkade med mamma och sanja och så blev anton arg på mig också;P fast de var bara en liten stund, sen kollade vi en film, eller ja, kollade och kollade, vi gör som vanligt, somnar;P haha=)

funderade iaf på en grej idag och kom underfund med att jag hatar såna tjejer som kallar sig för ens kompis men sen går bakom ryggen på en.. är man kompisar då ?



peaceout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback