söndag :/

och som vanligt så var det söndag igen.
har just lagat mat till mig och anton och sen städat i köket, flitig va?;)

och igår så hade då jag det trevligt:)
först var jag och stina hos henne och fixa oss, sen for vi till jennie (stina övningskörde och jag fick lätt nackskada;)
skämt åsido;P du är faktiskt ganska duktig:)
sen gick vi och mötte stinas loverboy och hans kompisar vid statoil och sen gick vi till andreas. och typ vid halv 2 ringer anton och frågar om vi ska åka hem, så då gick jag utanför krogen och sen åkte vi hem:)

och så klart så vaknade jag ju vid 9 idag. alltid när jag vet att jag får sova, då vaknar jag as tidigt. men när det är skola, då hade man kunnat sova fast hela dan!!:P




lite kortfattat om vad som hände igår, men självklart så var de inte allt som jag har skrivit, de hände mkt mer också;)



och nu tillbaka till min stackars pojkvän som är lite trött sen gårdagen;) ♥


out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback